Jumaat, 21 November 2008

tag lagi..!!!

“what if your ex said this to you

1. Hi how are ya?
hye..wa'alaikumsalam...

2. Hey! You wanna go to the mall?!
maaf..sibok kene hantar lembu pi medical checkup..

3.I LOVE U..
(argh..aku takle jawab nih....buntu2...hehe)

4.DO u want some cookies?
nope..but,do u wanna taste cow -dung?? kih kih kih..

5.Can you take me a picture?!?
wut picture do u want..my cow..? muakaka...

6.Help me in my homework!
sorry babe..i sibok lagi..tapi lembu i tak sibuk..beliau bole tolong..

7.Here’s my gift to you…
(kureng tul..bgla specific ttg gift tu..hish...tak tau nak jawab..)

8.Let’s just be textmates
sorry..i just got 1.. my cow..(huu saki ati die..)

9.Do you want me to buy you an ipod?
takpe..timekaseh je..baik awk buat sedekah dgn duit tu..daat pahala..

10.Let’s sit together in the bus
u nie..lembu i nak letak mane..?u duduk la kat sebelah bangla tu..

11. Hi baby ..
eh mane u tau lembu i name baby.., baby..ish...baby,ex i pggil u tu

12.Your still cute!
agagagag...nak pengsan..huargh...mtk nyawe..!

13.I still LOVE you!
(huuu bepeluh...termenung...sorry aa takle jawab..)

14.Can I visit your house?
datgla..my mom memg nak jmpe u..ade bende die nak cakap..

15.Do you love me?
ya Allah...aku tak mampu jawab soalan nie..!

Follow this instruction:
1. named 5 candidates on your list.
2. ask them to complete this tag.
3. repost on their blog
4. write the title “what if your ex said this to you”

person next;


sorryla moon..cant giv 5..but i'll giv it to just 1..nie kalu kasi,kompem..kompem die buat die tak pueh hati... TENG TENG TENG.. DGN BANGGENYE...I GIV IT TO...

laDyeEnA....



p/s:lari....!!! huhu.. pi nyorok..

5 ulasan:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

hu3~

yg ni aku pon kena gak...

belum buat lagik...

alahai...

Tanpa Nama berkata...

waa...
bagus2..
muahaha

Zida berkata...

bagus giler

Mohd Salihin berkata...

agagagagag...

kui kui..kui..

padan muke..

ala..rilek la kan..

Rosie Rose berkata...

owhhhhh ini keje kamuuu!!!! *kejar ngan penyapu....!!!* biasa ye dia tu.. men tag tag! blasah karang!