Khamis, 27 November 2008

present..!!

matroshka = name doll tu
1 of ukraine symbol

salam..
today i wud like to give a present to those yg mnghargai blog aku yg lame lagi hampeh nie..
its not a very precious one..but at least its sumthg..rite?thanx la kerane menghargai n memberi perhatian secare sengaja atau tak..namun aku tetap mnghargainya.. "spasiba balshoi"-in russian means terime kasih banyak2.. to kak eena yg nak balek sok...hope dat she'll sampai m'sia dgn selamatnye..tapi kalu katebang tu..tersasar n terlanding kat ukraine nie lak..huu padan muke...terpaksela spend winter ngan aku kat sini..muakaka lol..kepada name yg tersenarai..silela tepek hadiah yg tak seberape nih..yg pentg hati..harge tak pentg kan..? lol.

1. kak eena (sian die nak balik m'sia sok,tapi sian kat aku sebenanye,kene
tunggu next year bru balik)
2. ixora (sori,kek lain kali..taksempat..exam2..lol)
3. moon (to bdak kecik degil..jgn nakal2 eh!! lol)
4. Syima (makan byk2,pastu trus tdo..cara mnggemokan dri yg mudah)
5. zara (nak poskan junkies tu ke..? timekasih..dialu alukan! lol)
6. kak ween (cekgu,tahniah,kek gelembong sakti anda telah menang adiah)
7. ainna (maaf..tak perasan aritu..sbb tu lambat addlink..lol)
8. sweet zircon (oo rindu geng2 skola..!!)

p/s:sape yg nak tepek sile la..jgn malu2...we are bloggers rite? n eventually we'll bcome frens
too rite..?feel free to do so...

6 ulasan:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

Yosh!

Aku akan tempek dgn bangga nya!!

sebab ia sgt chumel....

antar kat aku yg color biru bleh?

haha~

junkies tak bleh makan byk2 doctor~

hik3~

IxoR@ berkata...

comey....ok la, dpt mende cute ni pun dah ok!

thanks ya!

Tanpa Nama berkata...

k2..
nvm..
(x sedeyh skang k, sje mls nk komen pnjg2 cm dulu)

Fatimah ARR berkata...

comel la bende 2...

Asyima Binti Dollah berkata...

tq2!

comei2!

nant bwk balik yg ori pye tau!

:: Wiween :: berkata...

nih kak ween mai amik adiah!! wahhh comei nyeee! nakkkkk! :p