Isnin, 5 Januari 2009

pi bli tiket POEZD=ketapi

salam..
huuu..hmm..so today i went out from d cave, i mean my hostel from my dorman state to a active milo kid.. d reason is ,i just got enuf wit d tido thgy, makan thgy,tgk muvie thgy.. litel belaja thg(nak sedapkan ati,padahal malas nak belaja..=p). Along with me is my gurlfren.. Nikon D60. takde awek pon.. just me n my camera.The story sounds like this..I'Allah tomorow probably i will take 14 hours sitting train to Simferopol..,plan nak habis kan cuti melawat geng2 kat sane.. I'Allah.. tiket pun dah bli, RM12.50 equals 25 griven.tiket kul 7.30 malam..bengkok la pinggang pokcik..yela ,nak murah nye pasal,amek tiket duduk..ade je tiket yg berkatil tapi,mahal skit..so malas la kot. There's a few snaps i got to show for u guys.. BOKZAL= station keetapi..


station ketapii odessa..

awek jual topup kredit tfon..


train yg aku bakal naek sok..

hmm..tak sempat lagi nak bgtau ibu n aba...I'Allah takde pape kot.. ibu dah pesan jgn g mane sorang2,yet am still a rascal..ahaks!

p/s: cuti2 ukraine..!!! sape2 nak ikot..?

3 ulasan:

Puan Ninie berkata...

wow..
medic student haa?
kazen sha pun kat ireland medic now..;p

saya nak ikut...;)
hehehehe..

enjoy ur tyme n have a safe journey there..;p

Iliana berkata...

wahhh...dah ambil pict awal-awal sebelum berjalan ye..ala-ala ambil mood la ni hehe..

selamat bercuti..di sini baru naik sem..

Mohd Salihin berkata...

to meiz aranda:

thanxs..=> nak ikot ke..mule..datg la sini dlu..i bwk nanti..
=p

to e-leeyana:
its just my hobi jek..shoot pictures..=p